Husbilsägarna gillar nog mig

Jag var upp rätt tidigt för jag behövde gå på toa och under promenaden dit insåg jag vilket vackert ljus det var. Vackert ljus måste förevigas så efter toabesöket hämtade
jag kamera och en hund som ville följa med. Först tog vi en promenad och sedan började vi ta oss ner mot vattnet. Campingen är inte full så jag gick ner mot var det inte står några husvagnar eller husbilar. Jag känner inget behov av att störa folk innan fem på morgonen. Nu hade jag inte med i beräkningen att det skulle vara gäss vid strandkanten. De uppskattade inte vår närvaro och började föra ett väldigt liv. Självklart så gick jag inte närmare men gässens oljud skrämde bort en häger och en bunt andra fåglar. Får hoppas att husbilarna har ordentligt med isolering så de slapp bli väckta

Kommentarer