Kan det inte bara få fungera

Jaha nu verkar det som om min mobil börjar tröttna på mig. Ibland fungerar wifi bra och andra gånger tappar den uppkopplingen och kan inte hitta den igen. Det enda som fungerar då är att starta om routern och det börjar bli lite drygt.
Det är bara mobilen som tappar uppkopplingen så det är helt klart mobilen som det är något fel på. Eftersom jag har kontantkort så undviker jag att använda mobildata så mycket som det går. Pengarna tickar på alldeles för fort då. Jag har ingen lust alls att bli tvingad att skaffa ny mobil, det är dyrt och bara bökigt. Jag blir bara så trött när saker inte vill fungera som de ska

Kommentarer

  1. Men åh vad drygt. Är mobilen gammal?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nästan två år men jag tycker allt att den ska fungera

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den