Dårhuset?

Undra om det kan vara så att det hänt något spännande på dårhuset. Nu är jag inte så nyfiken att jag bryr mig om att googla och enda anledningen att jag funderar över det är ett konstigt besök på bloggen. Noterade att någon från SVT varit in här och läst inlägg om dårhuset, tacksamt nog lämnade de inget meddelande eller skickade något mail. Nu har jag ändå ingen kunskap om händelser där nu så det borde inte finnas någon mening med att kontakta mig. All information jag har om dårhuset har några år på nacken nu och jag har ändå inget intresse av att säga något om det. Jag kan inte tänka mig att jag någonsin skulle ställa upp i något inslag oavsett vad det skulle handla om. Något behov av att få uppmärksamhet har jag inte och skulle någon vilja intervjua mig om något jag skulle vilja uttala mig om tror jag ändå inte att någon skulle ställa upp på mina krav. Kraven jag har är fullständigt vettiga, papperspåse över mitt huvud och lite annat

Kommentarer

  1. Spännande! Det vore inte en dag för tidigt om SVT gjorde ett gräv om just det dårhuset, det verkar som att oegentligheter har pågått där väldigt länge. Min mamma var inlagd på någon avdelning där för depression men också i samband med avgiftning från opioider, det var någon slags kombo men de släppte hem henne vind för våg och det var någon gång innan 2008. Sedan dina berättelser som är nyare och det lär vara toppen på isberget. Så, om SVT läser detta - gräv!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dårhuset skulle absolut behövas granskas ordentligt

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den