Det är tur att jag är rik

Eller hur det nu var... Jag har precis roat mig med att beställa hundmat och fågelfrön för den trevliga summan av 1508kr. Min förhoppning är att det som är beställt ska räcka en liten bit in i januari men får se hur det blir med det. Hur mycket fåglarna tänker äta är lite svårt att avgöra, hundarna är det lättare med för när de har ätit upp sin frukost/middag blir det ingen påfyllning.
Den här gången blev det inte så dyrt för mig att beställa för sambon står för 1000kr. I vanliga fall så är det jag som betalar hundarnas mat medan sambon betalar annat. Vill han betala så är det helt okej för mig för då klarar jag månaden bättre ekonomiskt och det är bra.

Kommentarer

  1. Ja, det där med djurmat är en "trevlig" kostnad. :-| Skönt att sambon ställer upp också.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den