Hur jäkla vimsig kan jag vara?

Inte är det första gången som jag gör det här misstaget heller och antagligen inte sista gången heller. Jag fick en räkning för ett tag sedan och i vanlig ordning så lade jag in den på direkten fast den skulle betalas i slutet av oktober.
Om jag hade skrivit in rätt datum för betalning hade det varit lite bättre men inte kan jag lyckas med allt. Av någon bisarr anledning lade jag in både fel datum och fel månad. Företaget har nu fått sina pengar och jag har 1600 mindre på kontot. Nu hade jag tänkt beställa linser den här månaden men om det ska bli av måste jag ta pengar från mitt begravningskonto och det har jag ingen lust att göra. Blir lite lätt trött på mig själv

Kommentarer

  1. Men usch vad drygt, det är inte en spottstyver heller. Fasiken också. :-(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag förstår inte att jag är så klantig ibland

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den