Det gäller att bara sikta framåt

Det var väl en ovanligt hurtig rubrik för att vara jag? Givetvis så är det inte livet jag syftar på, det hade bara varit otäckt.
Det jag syftar på är beteendet bakom ratten när det gäller mig. Jag är fortfarande lika jäkla kass på att backa. Något bättre var jag nog på det när jag körde mer så hoppet finns att jag blir bättre igen. Min filosofi nu är mest att antingen backar jag på något som flyttar sig eller så flyttar det sig inte. Än så har bara en buske och en soptunna levt farligt och det är rätt okej eftersom det inte är någon katastrof om de får bilen på sig. Jag kan med andra ord nöja mig med att bara titta rakt fram när jag backar för värre kan det inte bli.  Jag behöver helt klart köra mer för att få tillbaka kollen men det är svårt när jag är trött så ofta.

Kommentarer

  1. Då kommer det en ovanligt hurtig kommentar från mig: Övning ger färdighet och skam den som ger sig. :);)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag vet och det kommer nog att bli bättre=) Saknar lite min lilla micra jag hade för några år sedan, jäkligt rolig bil att gasa runt med på skogsvägar.

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den