All kontakt med poliser är läskig

Idag fick jag respons på mitt mail. Jag hade räknat med någon form av standardsvar, att de skulle tacka för att jag uppmärksammade dem eller något liknande meningslöst. Så blev det då inte utan det kom ett mail från någon chef inom polisen. Han ville ha mer information om polisen jag hade klagomål på och nu har han fått det. Nu var min avsikt aldrig att sätta åt en enskild polis utan mer uppmärksamma poliser på hur man inte bör uppföra sig. Jag tänker inte acceptera att en del talar till mig som om jag är dum i huvudet bara för att jag vill dö. För min del spelar det ingen roll om det är läkare,poliser eller vanligt folk. Så länge som jag inte uppför mig fullständigt respektlöst så vill jag bemötas med respekt. Man behöver inte förstå mig eller ens bry sig det minsta utan det räcker långt att tala till mig som man talar till alla andra

Kommentarer